Wednesday, May 2, 2007

Fler bilder från sista april festen

Eftersom det inte gick att lägga in fler bilder i det förra inlägget kommer de här:

Jag får sjunga med bandet!

Jag och Carina, som Miss Popcorn!

Carinas bror Roger som clown


Yvonne som clown

Bröderna (eller är det systrarna?) Larsson; Bosse och Mats som prima ballerinor...

En av gästerna kunde spruta eld vilket var ett mycket uppskattat inslag!

Monica som cirkusdirektör (eller något liknande...) och Henrik som Lejon!


Yvonne med Starke Adolf!
Stefan, gitarristen, som "Den flygande kanonkulan!"


Miss Popcorn-Carina vid brasan
Prima ballerina Mats dansar...
Rut dansar
Martin och Mats

Martin och jag

2 comments:

annakarin said...

åh vad fina ni var allihop, vilken rolig fest det verkade vara också.

Frida said...

om jag inte visste att det var du hade jag aldrig känt igen dig!